FAQ

Tilbyder I også fly?
Nej, Tjenesterejser tilbyder kun hoteller.

Hvad er inkluderet i prisen?
Faciliteter, ydelser og betingelser fremgår i Hotellets betingelser og under de forskellige værelsestyper. Husk at læse hotelles betingelser og vilkår for at sikre jer at de lever op til jeres krav og forventninger.

Kan jeg reservere et værelse uden kreditkort?
De fleste hoteller kræver et gyldigt kreditkort for at garantere din reservation.

Hvordan ved jeg om min reservation er blevet registreret?
Du vil modtage en bekræftelse på din oplyste e-mail adresse, så snart hotellet har accepteret reservationen. Dette sker normalt inden for 1 minut.

Kan jeg afbestille min reservation?
Du skal kontrollere hotellets afbestillingsregler inden du bestiller eller laver ændringer, da visse værelser ikke kan ændres eller afbestilles. Denne type værelser er generelt den billigste type og er markeret med ”Non refundable” eller lignende tekst.

Hvordan reserverer jeg en gruppe?
Det gør du ved at sende detaljer til booking@tjenesterejser.dk eller benytte dette LINK. Herefter vil vi kontakte dig med hotellets priser og betingelser.

Tager I et gebyr for jeres service?
Nej vi tager ikke gebyr for vores standard services som er følgende:
- Reservation via systemet
- Gruppe reservationer
- Råd og vejledning (0900 – 1600)

Hvilke ydelser tager I gebyr for?
Man kan tilkøbe følgende ydelser:
- Risk Management services
- 24 timers service
- Rejsekonto

Kontakt os for mere information om vores services på info@tjenesterejser.dk